Rekruttering i Lundgrens
Rekruttering

Rekrutteringsproces

Hos Lundgrens er det vores mål at sikre et højt professionelt niveau i alle vores rekrutteringer. Vi vil gerne lære dig og din faglige profil at kende, ligesom du vil få indsigt i, hvad vi kan tilbyde dig hos Lundgrens. På det grundlag, kan vi afgøre, om der er et match mellem dine og Lundgrens’ ambitioner.

Ansøgning

Når du søger en ledig stilling gennem vores rekrutteringssystem, vil du blive bedt om at udfylde en række oplysninger om dig selv, ligesom du skal uploade din ansøgning og dit CV samt relevante papirer såsom karakterbeviser.

Din ansøgning bliver læst af HR og rekrutterende leder, og er du blandt de bedst egnede kandidater, bliver du inviteret til en samtale.'

Samtale

Til samtalen vil du møde den rekrutterende leder og HR. De vil spørge ind til dit CV, dine kompetencer og din motivation. Samtidig vil du få mulighed for at høre mere om jobbet og Lundgrens som arbejdsplads.

I nogle tilfælde vil der være en 2. samtale og muligvis en case, der har til formål at give os indblik i din arbejdsstil.

Du vil få svar på din ansøgning, uanset om du har været til samtale eller ej.